Actualizat pe: 29 mai 2017 |

Direcția Patrimoniu și Management Intern

Direcția logistică, management și administrare internă este o subdiviziune structurală a Agenției Naionale pentru Siguranța Alimentelor (ANSA), care, în limitele competenţei sale, conlucrează cu alte subdiviziuni ale Agenției, Ministerul Agriculturii și Industriei Alimentare, organe publice în domeniul administrării eficiente a patrimoniului de stat al subdiviziunilor teritoriale ale Agenției, precum și în domeniul achizițiilor publice.

Scopul principal al Direcţiei constă în managementul creării condițiilor de activitate a personalului ANSA, controlului asupra administrării raţionale a patrimoniului de stat din gestiunea Agenției și subdiviziunilor teritoriale.

Funcţiile de bază ale Direcției:

  1. Elaborează şi actualizează, în baza necesităţilor transmise de compartimentele de specialitate din cadrul Agenției, programul anual al achiziţiilor publice; 
  2. Întocmeşte documentaţia specifică achiziţiilor publice şi răspunde de aplicarea, în condiţiile legii, a procedurilor de achiziţie publică; 
  3. Întocmeşte raportul anual al contractelor atribuite în anul anterior şi îl comunică Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, conform prevederilor legale în vigoare;
  4. Gestionează şi urmăreşte derularea contractelor de achiziţie publică;
  5. Planifică şi gestionează întregul patrimoniu al Agenţiei în conformitate cu legislaţia în vigoare;
  6. Implimentează ansamblul de politici şi proceduri în vederea asigurării atingerii obiectivelor stabilite la nivelul structurii în cadrul sistemului de control intern/managerial proiectat şi implementat la nivelul Agenției;
  7. Elaborează şi implementează procedurile generale/procedurile specifice/instrucţiunile de lucru/manualele, precum şi toate documentele specifice structurii în cadrul sistemului de control intern/managerial proiectat şi implementat la nivelul Agenției;
  8. Stabileşte proceduri pentru expedierea tuturor documentelor emise de către  Agenţia Naţională pentru Siguranţa Alimentelor şi pentru completarea rubricilor corespunzătoare din Registrele de intrare – ieşire corespondenţă.
  9. Elaborează, în colaborare cu structurile din cadrul Autorităţii, nomenclatoarele arhivistice;
  10. Colaborează cu toate structurile din cadrul Agenției în vederea asigurării condiţiilor de predare, păstrare şi transfer a dosarelor de arhivă;
  11. Predă dosarele de arhivă cu termen de păstrare permanent către Arhivele Naţionale ale Moldovei;
  12. Organizează, urmăreşte şi efectuează activitatea de exploatare şi de reparare a mijloacelor de transport şi răspunde de buna organizare a parcului auto propriu; 
  13. Verifică, analizează şi certifică legalitatea, regularitatea şi realitatea tuturor facturilor, care intră în competenţa compartimentului;
  14. Participă în diferite comisii sau colective atunci când se dispune aceasta de către conducerea Agenției;

 În conformitate cu funcţiile atribuite, Secţia îndeplineşte următoarele sarcini:

SECŢIA LOGISTICĂ

  • Organizarea şi asigurarea bazei tehnico - materiale a Agenției şi subdiviziunilor acesteia.
  • Realizarea măsurilor necesare pentru economisirea şi folosirea raţională a combustibilului, materialelor, etc.
  • Asigurarea cu materiale, pregătirea edificiilor pentru buna funcţionare în perioada de toamnă-iarnă.
  • Monitorizarea gestionării patrimoniului subdiviziunilor teritoriale ale Agenţiei;
  • Participarea la adoptarea deciziilor de autorizare a locaţiunii/arendei, casării,  comercializării sau gajării unor bunuri.
  • Coordonarea implementării tehnicii securităţii.
  • Menţinerea stării tehnice corespunzătoare a autoturismelor din dotaţia Agenţiei.

SERVICIU SECRETARIAT

  • Examinarea oportună a documentelor de intrare şi de ieşire, cît şi a celor interne, ce  urmează a fi prezentate pentru raport conducerii;
  • Primirea, înregistrarea, evidenţa, păstrarea, expedierea şi distribuirea corespondenţei;
  • Efectuarea controlului examinării şi executării în termen a documentelor;
  • Prezentarea informaţiei autentice despre starea executării documentelor în subdiviziunile structurale;
  • Acordarea asistenţei metodologice subdiviziunilor Agenției şi a instituţiilor subordonate în vederea organizării lucrărilor de secretariat;
  • Organizarea  controlului   termenelor   de   executare  a   documentelor în subdiviziunile  structurale ale Agenției.
  • Organizarea multiplicării documentelor;
  • Asigurarea sistematizării, păstrării şi folosirii documentelor de arhivă;

 Explicații pentru agenţii economici:

Pentru primirea informațiilor mai detailate, agenții economici și persoanele fizice se pot adresa:

 – şef al Direcţiei
Tel: 0 22 294 710
e-mail:  victor.todorasco@ansa.gov.md

Daniela Cemîrtan – economist Principal
Tel: 0 22 294 717
e-mail: daniela.cemirtan@ansa.gov.md

 – economist Principal
Tel: 0 22 294 717
e-mail:

Olesea Alexei – economist Principal
Tel: 0 22 294 710
e-mail: olesea.alexei@ansa.gov.md

Secţia secretariat

 – şef Secţie
Tel: 0 22 294 730
e-mail:

Secţia logistică

Sergiu Becciv – Inginer Principal
Tel: 0 22 294 710
e-mail: sergiu.becciv@ansa.gov.md